Известие

Collapse
No announcement yet.

Прословутата 1-ва степен на перката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Прословутата 1-ва степен на перката

    Такаа. Първо уточнявам че проблемът НЕ Е в допълнителното съпротивление, проверих го - здраво е.

    Та, забелязах че загрява доста на място, стига малко преди чертичката над 80гр и там включва перката. Съответно реших че не ми работи 1-ва степен. Да ама не. Загледах се и с изненада установих че върти само единия вентилатор (гледано отпред - левия). Откачих буксата на датчика за температурата и се заиграх да давам маса. Като дам на маса извода който е за първа степен, завърта само левия вентилатор. Като замася за втора степен завърта само десния И в ДВАТА случая допълнителното съпротивление не оказва никакво влияние (откачено, закачено-все тая, върти си).
    Ръководих се от схемата в менюала за 145 - според нея двата вентилатора трябва да въртят заедно.

    Проверих всички бушони - здрави.

    Да допълня - имам климатик и съответно оня джаджа за закъснение при включване на перките.

    Някой има ли идея какво да търся?
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

  • #2
    да ти кажа то 80 г. не е много и не би трябвало да ти включва перката. аз имах същия, ама абсолютно същия проблем, влючваше ми на 82г.. смених датчика на радиатора,(долу в десния ъгъл погледната от пред)и всичко се оправи. но на мен си ми въртяха и 2те перки и на 1 и на 2 ра степен.явно някои кабел ти се е прекъснал. "Първа степен на перката"- има тема , разгледай я
    НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

    Comment


    • #3
      Неточно съм се изразил:
      стига малко преди чертичката която е м/у 80 и 120. По логика са малко под 100 и определено ми се струват доста.... Верно че не качва повече ама...
      Иначе изчетох всичко квото намерих за 1-ва степен, но обикновено проблемно е съпротивлението, а при мен не е то.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от tonov
        Неточно съм се изразил:
        стига малко преди чертичката която е м/у 80 и 120. По логика са малко под 100 и определено ми се струват доста.... Верно че не качва повече ама...
        Иначе изчетох всичко квото намерих за 1-ва степен, но обикновено проблемно е съпротивлението, а при мен не е то.
        Споко не са много в задръстване е нормално да стига до толкова градуса95-97гр.а това че не ти въртят и двете перки може да е свързано с климатика.Пробвай да го пуснеш и ако спре след 15-20 сек. и не се пуснат перките можеш да търсиш проблема в бушониерата на климатика която се намира отдясно до акумулатора и е под един капак,даже самата бушониера е завъртяна настрани/да не вземеш да се объркаш с бушониерата на инжекциона/Провери там и ако всичко е здраво виж самия кабел на перката която не се движи,може да е клеясала буксата
        Успех и пиши за развитие
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          Засега свалих въпросната бушониера, но нямах време да се зазанимавам повече
          А перките си въртят и двете, но не едновременно. Едната върти на първа степен, а другата на втора... Лудница
          Подозирам че ще излезе некоя глупост от сорта на маса или нещо такова.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от tonov
            Засега свалих въпросната бушониера, но нямах време да се зазанимавам повече
            А перките си въртят и двете, но не едновременно. Едната върти на първа степен, а другата на втора... Лудница
            Подозирам че ще излезе некоя глупост от сорта на маса или нещо такова.
            Само да не излезе че някой е шунтирал резистора и е пуснал на първа да пуска една перка на втора другата
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Eйййй, след двудневно упорито ровичкане го опрайх.. Оказа се че не само у българско имало "мастери", ами и у талянско... Некой малоумник беше разменил куплунгите към моторите и релетата Как не са изгорили нещо! Пак от целата работа поне научих с подробности инсталацията в предната част и кое какво е
              То пак добре че имам схемите, щот иначе
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от tonov
                Eйййй, след двудневно упорито ровичкане го опрайх.. Оказа се че не само у българско имало "мастери", ами и у талянско... Некой малоумник беше разменил куплунгите към моторите и релетата Как не са изгорили нещо! Пак от целата работа поне научих с подробности инсталацията в предната част и кое какво е
                То пак добре че имам схемите, щот иначе
                Тва че у чужбина също има мангали съм го казвал 1000 пъти ма се ми викат не ве тя нов внос никой у бг не я е барал не е тва Та добре си се справил колега с циганията направена по колата ти Поне познах диагнозата
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  Re: Прословутата 1-ва степен на перката

                  abe i az imah problem s taq temperatura.misleh 4e e ot dat4ika za perkite.preglejdah reostat4eto i kakvoli ne.nakraq ustanovih 4e e termostata.prosto gadinkata otvarq6e kasno i za tva mi gree6e kolata.puskal e savsem malko voda kam radiatora kolkoto da vkliu4i 1va stepen na ventilatora a v dvigatelq temperaturata nablijava6e 100.smenig go i ve4e vsi4ko si e nared

                  Още един път ще те предупредя да пишеш на кирилица,след това започвам да трия
                  ALFA ROMEO 1.6 BOXER

                  Comment


                  • #10
                    Re: Прословутата 1-ва степен на перката

                    ок. ште се кирилизирам
                    ALFA ROMEO 1.6 BOXER

                    Comment


                    • #11
                      Здевеите колеги ,искам да питам на колко градуса трябва да се вклучва 1 степен на вентилатора.Колата ми е 146 Ти.Моята 1 степен се вклучва на 90 градуса а втора на малко преди 100 това е сменен датчик преди 5 дена,ю.Стария нещеше да вкличва 2 степен.И въпроса ми е на колко градуса трябва да вклучва степените.На новия пишеше 1 степен на 83до87 и 2 степен от 87 до 97 не6юшто такова но уви 1 се вклучва на 90 92 и колата неможе хубаво да охлади .Мисля че вклучва тварде касно.
                      Alfa Romeo 146 2.0 Ti

                      Comment

                      Working...
                      X